Браузерна онлайн гра Throne: Kingdom at War від Plarium
Throne: Kingdom at War огляд історичної гри на ПК
Throne: Kingdom at War (Шлях Королів: Війна Великих Лордів) це нова онлайн стратегія про середні століття виконана в історичному сеттінзі жанру MMORTS, де важливе місце займає економічна і містобудівна складова. Адже щоб вести війну необхідно неабияк попрацювати в своєму замку, а війна вимагає багато золота. Ще щоб був успіх в боях необхідно прокачувати свого генерала і постачати його кращими обладунками, які можна створювати самостійно, в грі присутній крафт речей.
І виходить так, що ми бачимо часткову присутність mmorpg, де полководець значно підсилює міць війська. Також є чимало ще цікавих фішок, які задають загальну атмосферу середньовіччя. Але, воно тут вийшло більш барвисте, ніж у інших розробників-конкурентів. Можливо, це і привернуло гравців, так як одночасно є барвиста овечих та суворі реалії тих часів з кровопролитними воїнами, з вогнем пожирає села і міста, де прокрокує армія короля. До речі, ви можете в Throne: Kingdom at War стати добрим правителем, який бореться за все хороше і захищає знедолених. Або підіть іншим шляхом і станьте поганим хлопцем, який тероризує всіх, а лордів з довколишніх замків обкладає даниною.
Основна версія Throne була створена спеціально для комп'ютера, але і власники мобільних платформ можуть завантажити версії додатків для Android і IOS і грати комфортно на смартфонах або планшетах. На виході можна з упевненістю проект назвати мультиплатформенним, і саме завдяки цьому, виходить, зробити велике охоплення потенційної аудиторії. Щоб почати грати необхідно пройти реєстрацію, також вхід в гру можна виконати за допомогою соціальних мереж, таких як вконтакте, однокласники, фейсбук, мейл ру. Розповсюджується безкоштовно по free-to-play, природно є Донат магазин, де за реали можна багато придбати. Є окрема російська версія і сервер, а також розвинене співтовариство з форумом на офіційному сайті розробника.
Тип | Браузерна гра |
---|---|
Жанр | Стратегія, Економічний, Середньовіччя |
Розробник | Plarium |
Видавник | - |
Статус | Запущена |
Особливість | 3D, Flash |
Дата виходу | 2016 |
Тип розповсюдження | free-to-play (безплатно) |
Офіційний сайт |
Сюжет
Якщо що, то Шлях Королів по великій частині майже клон вікінгів від того ж Plarium, і ви побачите ті ж самі міжусобиці і боротьбу за владу. Але існує маленька передісторія, що оповідає про те, як ви потрапили в гущу подій. І так, ви спадкоємець великого знатного лорда, який пропав, престол по праву і по закону належить вам, ви ж по приїзду додому ошелешені тим, що відбувається, так як вороги престолу хочуть заволодіти владою і знищити вас. Цей час можна назвати міжусобицями, коли у вас майже немає друзів і союзників. Вашим завданням бути вижити і відвоювати престол, зробити своє королівство великим і покласти край чварам.
Інтерфейс і управління
Взаємодія геймера з грою, просто цукерочка, яка загорнута в гарну упаковку і її з нетерпінням хочеться з'їсти. Але, якщо ви грали в щось від цього розробника, то побачите все ті ж цікаві і добре промальовані іконки з тим же розташуванням, тільки лише злегка видозмінені. Коротко кажучи все просто, зрозуміло без сильного перевантаження. Всі елементи інтерфейсу так згруповані, що ви завжди швидко зможете віддати необхідну команду. Єдиний мінус є в мобільній версії, не можна розгорнути гру горизонтально, на мобільних і планшетах тільки вертикальне розташування екрану.
Управління стандартне, нічого нового, мишкою клацає, а клавіатуру використовуєте для спілкування і набору цифр під час торгівлі. Також присутні широкі налаштування до звуку, музики і графіку, в широкоформатному режимі все виглядає відмінно і не пікселів. Можна було написати місце цілого абзацу лише одну пропозицію, таке як "Все в дусі Plarium без фігні".
Геймплей
І так, ваші пригоди в Throne: Kingdom at War починаються з маленького клаптика землі, який залишив вам у спадок батько. Так як правду шукати безглуздо через те, що у кожного вона своя, то ви задовольняйтеся малим і ведете свою сільце по важкому шляху до процвітання, де в результаті ви станете королем у високому замку. Як і годиться у всіх стратегіях для браузера, вас навчать управлінню і орієнтування по навігації в меню. Причому навчання не пропустити і воно досить довгий. Якщо ви знайомі з таким жанром або проектами від Пларіум, то ви будете займатися повторенням того, що вже робили до цього у всіх стратегіях. Цей етап самий нудний і змушує засипати.
Ну, а далі як по протоптаною стежкою, споруджуєте ресурсно-видобувні споруди, потім будуєте більш значущі будівлі і займаєтеся планомірним апгрейдом. Далі рекрутуєте трохи солдат, щоб відбиватися від таких же новачків, як і ви, і захоплюєте контроль над нічийними ресурсними точками. При цьому визначаєтесь з пріоритетними гілками в дослідженні і купуйте полководцем або скарбником, дивлячись, хто більше вам подобається. Ну, як годиться, займаєтеся розвитком королівства. В цілому в даному проекті зроблено великий акцент на системі орденів, і велика важливість надається крафту речей.
Головною вишенькою на торті в Throne: Kingdom at War є можливість стати великим лордом. Це аналог кононга в вікінгів, від цього ж Plarium. Де безліч королівств інших гравців вам підкоряються, так як є підданими і засновують поселення на ваших територіях. Хто попало, не зможе заволодіти цим званням і за це право бореться весь сервер. Це військове дійство називається "Битва за Фортеця Королів". Контенту в грі досить багато, і досить багато чого важливого ми можемо випустити з уваги, більш детально про гру ви можете дізнатися далі в огляді, читайте нижче.
Throne: Kingdom at War системні вимоги та характеристики
Мінімальні | |
OC | Windows XP, 7, 8.1 |
---|---|
Процесор | 800 MHz |
Оперативна пам'ять | 128 Mb |
Місце на диску | 100 Mb |
Відеокарта | 64 Mb |
Аудіокарта | DirectX 9.0c |
Швидкість Інтернету | 256 Кбіт/с |
Рекомендуємі | |
OC | Windows 10 |
---|---|
Процесор | 1.2 GHz |
Оперативна пам'ять | 1 GB |
Місце на диску | 150 Mb |
Відеокарта | 128 Mb і більше |
Аудіокарта | DirectX 9.0c і вище |
Швидкість Інтернету | 1 Мбіт/с |
Збираємі ресурси
Будь-яка стратегія відштовхується від економіки в основі, якої лежать ресурси необхідні в будівництві, якщо ви досягли успіху в цьому, то найімовірніше у вас справи підуть рівно і в війні. Так як скіл безпосередньо на полі бою не вирішує, потрібно зібрати якомога більше військо і забезпечити його всім необхідним.
Кожен вид ресурсів важливий, другорядних немає. Різниця лише в складності видобутку і необхідній кількості для ваших потреб. Всього є п'ять основних ресурсів плюс золото (Донат за реали), але його трохи можна отримати, виконуючи квести. Причому ресурсними будівлями будуть практично усіяні всі ваші володіння, на певному етапі вся стратегія може скотитися в нескінченний гринд ресурсів.
Якщо ви грали в стратегії, то знаєте, що такі ресурси зустрічаються всюди поголовно з різницею, лише в різноманітності, а призначення у всіх однакове. Ми детально описуємо в огляді такі пункти лише для того, щоб геймери не обізнані з жанром були введені в курс справи перед грою.
- Їжа - необхідна для утримання працівників і селян, а також для рекрутингу і постачання армії в походах. Завжди необхідно стежити за цим показником, так як від нестачі почнеться голод і масовий мор. Для її видобутку необхідні ферми.
- Дерево - основний ресурс для будівництва та подальшого розвитку будівель, також необхідний для апгрейда деяких юнітів. Для його видобутку необхідні лісопилки.
- Залізо - це основа для постачання армії зброєю і зброєю, також необхідно для апгрейда пізніх рівнів будівель і завжди потрібен для поліпшення юнітів. Для його видобутку необхідні залізні рудники.
- Камінь - другий ресурс за важливістю в будівництві і поліпшення будівель, при цьому використовується для боєкомплекту катапульт. Для його видобутку потрібні каменоломні.
- Срібло - його використовуються в торгівлі, як основний оціночний ресурс для чого або, також це основна валюта оплати рекрутингу та дачі платні солдатам. Без недостатнього його кількості ваша армія розбредеться по домівках.
- Золото - можна отримати за реальні гроші, універсальний ресурс, за який можна будувати, прискорювати поліпшення будівель та вивчення технологій, а також купувати складові для крафта речей або готові обладунки для своїх полководців.
Способів поповнити свої склади ресурсами досить багато, крім як видобутку в виробничих будівлях. Найбанальніша з альтернатив це грабежі сусідів, але можна без конфліктів з сусідами організовувати набіги на табори розбійників або на спеціальні локації з переважаючим якимось одним ресурсом. Також в процесі виконання квестів можна наштовхнутися на скарби і отримати їх за успішно виконане завдання. Є ще безліч всяких дрібних джерел пов'язаних з кланами, наприклад один з них це турніри.
Будівництво будівель
Будівництво буде вашою другою за важливістю головним болем в Throne: Kingdom at War, як і в будь-який інший стратегії. У світі браузерних MMORTS в загальному немає винятків. Саме зведення будівель банальне, під більшість будівель є вже заздалегідь підготовлені клітини. Є кілька рівнів поліпшень, після яких змінюється зовнішній вигляд і цифра на прапорці. Умовно всі будівлі можна розділити на три великі групи:
- Ресурсні;
- Адміністративні;
- Допоміжні.
Гру можна було б навіть назвати шлях будівельника або ресурсодобувальника, так як поки дійдете до постійних військових походів з великими арміями, то рак свисне на горі, так як кожен новий рівень будівель або юнітів вимагає ресурсів більше прямо в геометричній прогресії. Загалом, передбачено близько 30-ти будівель різного призначення:
- Будинки;
- Лісопилки;
- Каменоломні;
- Ферми;
- Рудники;
- Лазарет;
- Ювелірна майстерня;
- Маєток;
- Військовий табір;
- Бараки;
- Порт;
- Майстерня;
- Стіни;
- Скарбниця;
- Сторожові вежі;
- Заїжджий двір;
- Військова рада;
- Палац.
Не посміхаються від такої кількості у списку, свої навички стратега, на жаль, не покажете, хіба що містобудівника і то за свідомо відомим сценарієм. Ви просто їх все зведе, поліпшите до останнього рівня і будете милуватися як на бутафорію, так як це лише підготовчий етап для рекрутингу армії.
Дослідження і технології
Ця частина йде за важливістю відразу після видобутку ресурсів і містобудування, так як від неї залежить можливість виробляти тих чи інших юнітів різної потужності. Є п'ять гілок технологій, які охоплюють всі аспекти гри. Але, щоб стати кращим необхідно вибудувати пріоритети. Ці пріоритети посилить також полководець, який може вибрати шлях воїна чи торговця. Також якщо ви будете в клані, то виходячи від команд, настанов, рекомендацій лідера ви зможете вирішити що вам потрібно. Саме завдяки орденів ви починаєте думати, а не закачувати все підряд, тим більше технологій кілька сотень. А з вивченням на пізніх рівнях, вам і вічності не вистачить все їх осягнути. Ось напрямки в дослідженні власне, але з назв складається таке враження, що всі вони спрямовані на війну в першу чергу:
- Економічні - це видобуток ресурсів і будівництво будівель.
- Військові - направлено на рекрутинг та удосконалення юнітів.
- Агресори - це захисні споруди, що підвищують міцність стін замків, ця гілка досліджень потрібна в першу чергу тим, хто вибрав шлях економіки. Це необхідно для захисту складів і скарбниці від грабежів.
- Тренування - дозволяє зібрати в короткі терміни військо, а до цього його неабияк потренувати.
- Розвідка - створення шпигунів і анти-шпигунів, в першому випадку без цього неможлива успішна атака на противника, а в другому випадку ми намагаємося відбити бажання противника атакувати, лякаючи його таємницями і браком інформації.
Бойова система
Бойову систему в Throne: Kingdom at War можна охарактеризувати як "камінь-ножиці-папір". І перемагає, як правило, власник понад прокачаного і великого війська, на чолі якого стоїть герой-воїн. Вплинути якось можна за допомогою шпигунів і за допомогою залучення союзників в якості раптової підмоги або контратаки на поселення агресора, щоб той забрав армію на захист своїх володінь.
Битися можна як з іншими лордами, так і з розбійниками на ресурсних точках. Також необхідно правильно укомплектувати армію необхідними юнітами, попередньо провівши розрахунки на основі розвідданих. Хоча саме бойове зіткнення дуже просте, від вас вимагається подбати про підготовчі заходи. Разом на виході ми маємо розуміння того, що вам потрібна якомога більша палиця і трохи математики з кмітливістю, після чого назва жанру стратегія вас не буде лякати.
Солдати і армія
Передбачено шість типів солдатів, кожен з яких має п'ять рівнів поліпшень, де при поліпшенні змінюється зовнішній вигляд, характеристики і назви. Головна особливість полягає в тому, що універсальних юнітів немає. Кожен має свою ефективність проти певного типу юнітів, а також у всій красі отримує шкоди від інших.
- Копійщики - головний рід військ, головне завдання протистояти кавалерії, в обороні замків не сильні.
- Лицарі - головні захисні війська, які тримають оборону фортеці.
- Стрілки - сильні проти будь-якої піхоти, головна атакуюча міць, надзвичайно слабкі проти кавалерії.
- Кавалерія - розносять всю піхоту, але розбиваються об копійщиків.
- Облогові війська - необхідні для руйнування воріт, стін і захисних веж, але лицарі з ними здатні розібратися.
- Війська розвідки - збирають без зайвого шуму розвіддані, без них будь-яка атака приречена на провал.
Полководці і генерали
Тут все просто, це в грі Шлях Короля, немов надбудова над армією, яка підсилює значно її міць, плюс додає спеціальні ефекти. Які саме, залежать після того як ви визначитеся зі своїм правителем, який братиме участь у всіх військових походах або бачити в замку займаючись збагаченням. Тобто передбачено дві гілки умінь, таких як військова та економічна.
Також можна одягати обладунки, озброяться і приміряти різні аксесуари підсилюють міць, під ці потреби передбачено слоти, в які поміщаються артефакти або результат вашого крафта. Саме завдяки полководцям система створення предметів стає в Throne: Kingdom at War, майже такий же повноцінної як в mmorpg. Але, це не основна складова гри, розглядати можна як додатковий контент через якого потрібно розпорошаться ще й на це заняття можна порівняти за залученість з будівництвом.
Крафт речей, як головне заняття в Throne: Kingdom at War
Від кількості матеріалів може відвиснути щелепу, якщо брати до уваги, що це історична стратегія, а не фентезійних mmorpg. Навіть не зрозуміло, що сподвигло розробників приділити таку увагу до цього пункту в грі, адже такого розмаїття не видно навіть в мейнстрімних корейських рольових іграх. Матеріали поділяються за рівнем рідкості, від чого і залежить підсумковий предмет і його міць, що впливає на приріст характеристик герою, а ті в свою чергу підсилюють ваше військо. Ось шість ступенів рідкості матеріалів для крафта:
- Легендарні;
- Епічні;
- Рідкісні;
- Незвичайні;
- Звичайні;
- Другосортні.
Вам потрібно в цьому процесі приділяти увагу двом вкладках, таким як "Речі" і "Кузня", всі вироблені предмети мають рівень. А крім необхідності в матеріалах необхідно також заплатити сріблом або золотом на вибір. І ще є не маловажний ресурс, такий як час, часом створення може тривати тиждень. А створювати ви власне будете:
- Зброя;
- Обладунки;
- Шолом;
- Щити;
- Біжутерію (прикраси, аксесуари).
Крім цього стомлюючого заняття, після того як потрібна штучка буде створена, то це ще не кінець, її можна ще поліпшити рунами або самоцвітами. Причому цю фішку не можна використовувати на екіпіровці нижче, ніж рідка. Маніпуляцій з цим дійством чимало, хоча воно позиціонується, як додатковий контент, але по факту це заняття не менш важливе, ніж рекрутинг армії. Також коли ви перейдете на новий рівень, то доведеться змінювати екіпіровку, а для цього потрібно добувати і прокачувати інструменти ювеліра.
Три шляхи і варіанти розвитку в Throne: Kingdom at War
В залежності від вибору персонажа зміцнюючого ваш замок, економіку, армію буде різне ігрове напрямок. Така можливість розгалуження реалізується повною мірою лише завдяки кланам. А так все як по накатаній йде в кінці кінців по шляху війни.
- Торговець - це так би мовити саппорт (підтримка) за аналогією з mmorpg, де ви маєте в своєму розпорядженні потужну економіку, великий запас ресурсів, але незначну армію. При такому розкладі ви фінансуєте війська союзників, і в разі нападу вас захистять.
- Воїн - на чолі цього напрямку знаходиться герой, якого необхідно постачати речами-артефактами, які значно дають бонусів до армії. Причому зручніше саме посилити героя-полководця, ніж ще пару тисяч солдатів рекрутувати в армію. Коли все закрутиться на рівні орденів, то ви будете отримувати ресурси для рекрутингу та війська. Саме ви будете мечем в клані і будете допомагати союзникам в разі потреби і завжди йти на їхній заклик про допомогу.
- Дипломат - спірне напрямок, де потрібно знайти золоту середину і активно спілкуватися зі своїми сусідами і навіть вести підкилимні ігри. Ваше основне амплуа це політична діяльність, як правило, такий напрямок у одиниць на сервері і вони є лідерами кланів і часто це досвідчені гравці старожили.
Система орденів (кланів)
Кланова ієрархія і масові війни, в яких бере участь кілька десятків людей, є апогеєм гри в Throne: Kingdom at War і основною метою розвитку. Тому що це як мінімум весело, а як максимум ваші всі великі перемоги будуть задокументовані, а ваше ім'я з'явиться в рейтингових таблицях. Якщо грали в вікінгів, то ігрова механіка по цій частині повністю ідентична. Ордена є двох типів з відкритим входом і за заявками, стати учасником стоїть об'єднання нелегко, треба бути досвідченим. А ось якщо вам щось не сподобається, то зможете піти в будь-який момент.
Коли ви станете учасником, то у вас з'явиться доступ до особливих будівель ордена, де можна придбати необхідні речі, а також до всіх приємним фішках, що дозволяє з великою радістю грати. Існує система звань, породжує ієрархію і обов'язки:
- Магістр;
- Радник;
- Маршал;
- Боєць;
- Рекрут.
Графіка і звуковий супровід
Багато по старинці думають, що браузерні стратегії виглядають огидно, але Throne: Kingdom at War розвіє цей міф. Рівень виконання не поступається багатьом клієнтським ігор, а в деяких моментах навіть виглядає краще. Особливо це видно в артах, де один персонаж виглядає епічності іншого. Відносно будівель, то вони виглядають досить автентично середньовіччя, але тільки тому, що ми звикли бачити в казках, де все виконано в дуже яскравих фарбах. Життя в замку анімована, при фокусуванні можна це побачити, також з кожного будинку видаються відповідні звуки. І все дійство відбувається під добре підібрану середньовічну музику, такий підхід спрямований на те, щоб гравець занурився якомога глибше в атмосферу і отримував більше задоволення від ігрового процесу.
Плюси |
Цікавий розвиток |
Різноманітність юнітів і будівель |
Наявність крафта |
Широка кооперація |
Можна стати королем сервера |
Мінуси |
На пізніх рівнях гра немов завмирає |
Навчання ніяк не пропустити |
Потрібно довго грати |
Підбиття підсумків
Підсумувавши, хочеться сказати, що Throne: Kingdom at War в плані ігрової механіки дуже схожа на більшість сучасних браузерних стратегій, а сеттінг середньовіччя майже присутній в кожній другій грі. Але основна перевага це якісна графіка і добре промальовані арти, особливо запам'ятовується пафос лицарів і королів в сяючих обладунках. Друге гідність за важливістю це розвинені об'єднання, щоб досягти успіху, необхідно створювати альянси і по аналогії з грою Вікінги, ви можете стати головним королем. Ведення воєн тісно пов'язане з економічною діяльністю і забудовою ваших міст, і тому, щоб побитися потрібно попрацювати. Єдиний мінус, як і у всіх стратегіях, так це завмирання в розвитку на пізніх рівнях гри, все починає тягнутися майже як вічність. В цілому радимо грати, як для браузерки це навіть більш ніж крута гра, до того ж ще відчуєте себе в ролі середньовічного лицаря.